zondag 16 mei 2010



Trekking Blog Candy

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het meedoen van deze blog Candy. In één week tijd al deze volgers erbij….Ongelooflijk…. Ook dank ik jullie voor de lieve reacties en complimenten. Ik word er helemaal verlegen van.
En natuurlijk hebben we een winnaar.
Gefeliciteerd Sanne Je hebt gewonnen.
Mail je adres maar door en de Double Do XL komt naar je toe.
Ik verwacht wel een foto van jou en de Double Do.
We gaan nu op naar de 500 volgers. Het is veel maar de candy zal er dan ook naar zijn. Later horen jullie meer hiervan.

7 opmerkingen:

  1. dit is leuk gedaan zeg hahaha op naar de 200 he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 100 volgers(inmiddels al wat meer)en je hebt er een leuke kaart voor gemaakt op naar 200.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel en voor zoiets feestelijk hoort toch ook een leuke kaart vinden jullie niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt zeg.

    liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf kaartje en nogmaals bedankt voor deze mooie candy. Ik ben zo blij.

    veel liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he gefeliciteerd he met deze super prijs

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...