dinsdag 8 maart 2011

Award

Dank je wel Kelly voor je award en je lieve woorden. Ik ben er super trots op.
Alleen 8 dingen over mezelf vertellen vind ik wel moeilijk, maar ik zal het proberen.

1 Ik ben een oma die volgens haar kleindochter van 16, "ongewone" dingen doet.
2 Ik hou van nieuwe dingen ontwerpen en uitproberen.
3 Met het opnemen van de filmpjes op hobbyoutlet hebben we ontzettend veel plezier.
Met mijn verjaardag heb ik van Raquel een band met bloopers gekregen. Die krijgen jullie echt niet te zien.........................
4 Ik hou van reizen, voor de zaak maar zeker ook met mijn man.
5 Demonstreren heb ik veel gedaan, maar wie weet komen jullie me nog eens tegen.
6 Van al deze dingen doen blijf je jong. (van geest. haha)
7 Zonder de hulp van Carolien kon ik al die mooie voorbeelden op hobbyoutlet niet laten zien.
8 Ik denk dat jullie nu genoeg van mijn geklets hebben gehoord.




1 opmerking:

  1. Petra, gefeliciteerd met je award,en je hebt leuke dingen over je zelf verteld.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...