maandag 9 juli 2012

Stempelen in een embossingfolder

Bij deze kaart heb ik een embossingfolder gebruikt. (Tim Holtz)
Voor ik het papier erin heb gedaan heb ik in de folder de tekststempel geplaatst.
Je stempelt op het gedeelte waar de dieptes zitten.
Er wordt wel geembost Mieke alleen daar komt geen stempelinkt op.
Dat is juist het leuke.
Het resultaat hiervan is dat de geemboste delen gewoon wit blijven.
Dit is echt leuk om te doen en je krijgt weer een heel ander effect.
Probeer het maar eens uit.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Petra, ein wirklich ganz neuer Effekt. Zum Ausprobieren!!!
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp het niet helemaal (als je de stempel in de embossingfolder doet, wordt er op die plaats toch ook niet geëmbost?) Maar ik zal wel dom zijn ;-)
    In elk geval is het een prachtige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp het ook niet helemaal, maar het resultaat is wel mooi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het ook niet, maar het resultaat is wel heel mooi! ;-)

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Petra, welk stempelink gebruik je hiervoor, en krijg hoe je hierna de embossingmal weer schoon?
    Ik neem aan dat je in de embossingmal stempelt?
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...