woensdag 4 juni 2014

Ook dit is een mannenkaart


Hoewel mijn man hier een andere mening over heeft, vind ik dit toch echt een mannenkaart.
De afbeelding komt van Pinterest en ik heb gekleurd met panpastels op fluweelpapier.
Ik vind de kleuren er mooi op vasthechten.
De rand is gemaakt met een mask van Dutch Doobadoo en natuurlijk mogen hier de raderen van Noor Design niet ontbreken.


Zo maak je een rand;
Scheur 2 stroken papier en leg ze iets van elkaar op je kaart.
Leg hieroverheen het masker en kleur dit in met inkt.


Het kaartpapier is heel erg glad zodat de inkt niet snel droogt.
Hierover ben ik weer met een tekststempel gegaan en heb er embossingpoeder op gestrooid en verwarmt met een heattool


Dit is dan het eindresultaat

Daarna kun je de kaart verder aankleden.


3 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Leuk idee en heel mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben het met jou eens: een hele leuke, sexy mannenkaart haha! leuke tip hoe je dat doet met de mask, ga ik ook eens uitproberen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben het helemaal met jouw eens Petra een hele leuke mannenkaart.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...